HTML

Friss topikok

  • superspy02: Kedves Gunfight! Tudom,hogy nagyon zavaró a mostani helyzet,ami az infókat illeti de légy még egy ... (2009.06.13. 19:03)
  • gunfight: Hihetetlenül izgulok, hogy mi lesz a folytatás! Olyan festőien írod le a Kapitányunkat, mintha mi ... (2009.04.17. 02:39)
  • superspy02: Kedves gunfight! Legközelebb ne tegyél meggondolatlan kijelentéseket...! Természetesen jelenleg is... (2009.04.12. 12:59)
  • Édi: nagyon élveztem a beszámolóidat,és várom már a folytatást :)kíváncsi vagyok mi történt még,és hogy... (2009.04.11. 15:11)
  • tőszomszéd: okés óvatos leszek, és próbálok minél több bemutató rovatot indítani (2009.04.07. 15:00)

2009.03.31. 01:34 superspy02

 OL 

Néha-néha felvillanó rovatnak szentelem a következőt: OLVASÓI LEVELEK (melyeket emailben kapunk.) Lássuk az elsőt, a legmerészebbet!

Sziasztok!

Tavaly nyáron találkoztam először a ti általatok olyan nagyon szeretett és nagyra becsült, igazi tehetségnek kikiáltott Káosz Kapitányotokkal, kinek amúgy az igazi neve ,hogy többé ne legyen titok...elárulom, ***(szerk. által törölve).
Egy budapesti szórakozóhely előtt ücsörögtünk a fűben, mikor nagy hangzavar közepette megérkezett egy kisebb baráti társasággal.Szívesen megismerkedtem volna velük, mert mindig is nyitott embernek tartottam magamat, de mikor felálltam ,hogy kezemet nyújtsam, felfigyeltem a "Kaptiány" rémes,sőt egyenesen botrányos öltözékére!!!
Piros  és ronda kabátot viselt,mintha egy nylon zacskót kent volna be pirosarannyal de ami még ezen is túlment az a körübelül 20 színből álló cipője volt.A barátaim és én csupán merő jóneveltségből nem nevettük ki őt.Ottmaradtunk még egy fél órát majd éjfél körül hazamentünk,mert volt jobb dolgunk is (ugye)!
Mindenesetre sok sikert ennek a nagyszerű ifjúnak és jobb ízlést!
Üdvözlettel: R. Kiss Péter

Nos ,mint látjátok Péter nem szabott határt véleményének, és keményen kikezdte a mi sztárunkat....Lehet támadni, ha ismeritek, akkor estleg ütni,verni!
Jó szórakozást!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr541036710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édi 2009.03.31. 01:42:49

lehet viccelődni...r.kiss péter,de belőled a féltékenység beszél csak.szerintem valójában lenyűgözött a kisugárzása, és elferdíted a tényeket,hogy valójában észre se vett téged!te meg NEM MERTÉL ODAMENNI SE!

superspy02 2009.03.31. 01:42:56

Mivel én vállatam a rovat vezetését, nem szívesen formálok véleményt de mégsem hagyhatom ezt szó nélkül...!
R. Kiss Péter,reménykedj,hogy sosem találkozunk!

Édi 2009.03.31. 01:44:32

velem se találkozzál..

blogbi12 2009.03.31. 01:45:27

kedves Peti

nem tudom azt hiszem elkerülte a figyelmedet a tény, hogy a Kapitány izlése kifogástalan, szépérzéke pedig messze földön híres. Igen már-már elismerem, h a rajongásig szeretem ezt az őrült fickót, de nem ez az érzelmi háttér mondatja velem, hogy a fenti tény tény. Ha meg nem tetszik valami, nem kell odanézni.

u.i.: a lakk az nem nejlonzacskó. inkább hálás lettél volna a sorsnak, hogy szóbaállt veled. mindannyiunk vágya vált számodra valóra és te nem tudod értékelni. tipikus magyar vonás, na ezt utálom a magyarokban...

blogbi12 2009.03.31. 01:48:04

te meg a jólneveltség... ehhh

superspy02 2009.03.31. 02:00:24

És nem jóneveltség..hanem jólneveltség .....te ostobaidióta!
süti beállítások módosítása