HTML

Friss topikok

  • superspy02: Kedves Gunfight! Tudom,hogy nagyon zavaró a mostani helyzet,ami az infókat illeti de légy még egy ... (2009.06.13. 19:03)
  • gunfight: Hihetetlenül izgulok, hogy mi lesz a folytatás! Olyan festőien írod le a Kapitányunkat, mintha mi ... (2009.04.17. 02:39)
  • superspy02: Kedves gunfight! Legközelebb ne tegyél meggondolatlan kijelentéseket...! Természetesen jelenleg is... (2009.04.12. 12:59)
  • Édi: nagyon élveztem a beszámolóidat,és várom már a folytatást :)kíváncsi vagyok mi történt még,és hogy... (2009.04.11. 15:11)
  • tőszomszéd: okés óvatos leszek, és próbálok minél több bemutató rovatot indítani (2009.04.07. 15:00)

.

2009.04.06. 18:31 Édi

a kirándulásról nem tudok én semmit,nem állt módomban ott lenni betegségem végett.szerkesztőtársaim nevében nem beszélhetek,de megvan a véleményem róluk..viszont az április1-i estéről és éjjelről elmondom a tényeket.szárazon.aKapitányt meghívtam vacsorára, hogy jobban megismerhessem és persze, hogy elcsábítsam...a vacsorábol nem lett semmi,a csábításból még kevésbé.keserű hangulatomat még ő sem tudta megváltoztatni,de meghallgatott.későbbre vártuk a barátait,nekik mégis került valami az asztalra.a hangulat nyomott volt,csak a Kapitánynak volt szembetűnően vicces kedve,és ő szórakoztatott minket.aztán nálam töltötte az alvásra szánt idejét,reggel fölket társaival és együtt elmentek arra az egyetemre,ahová be vannak iratkozva.én otthon maradtam,napja további részét nem töltöttem vele.

de jól érezhette magát itt,mert pénteken hallott betegségemről,és felkeresett megint.superspy02 kedves barátom már itt volt velem és ápolgatott,aKapitány meg hasznos,ám annál idegesítőbb tanácsokat osztogatott gyógyulásom érdekében,azért köszönöm Neki...kétszer is csúnyán veszekedtem vele,aztán persze bocsánatot kértem,bár megérdemelte.a tanulság,h még ő sem oldja meg helyettünk életünk problémáit gyerekek ,azt magatoknak kell.Őt csak nyomon kell követni:)ebben rejlik a titka..

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr591050125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

superspy02 2009.04.06. 20:06:34

Az előbbi híreket megerősítem.Viszont Édi kár,hogy a részletekre nem tértél ki de sebaj majd én kitérek....
Megfagyott a levegő amikor Édi veszekedni kezdett Káoszkapitánnyal sejtelmem sem volt mi lehet a gond mert éppen egy másik helyiségben öltöttem le aznapi álruhámat...így csak később vizualizáltam a dolgokat!A szobába belépve annyit láttam,amint a kapitány egy fekete tüll-szokyát próbálgat!Reagálni nem tudtam hirtelen,így inkább leléptem utánam pedig Édi dühöngve!Kapitány,Kapitány te játékos lény!
süti beállítások módosítása