HTML

Friss topikok

  • superspy02: Kedves Gunfight! Tudom,hogy nagyon zavaró a mostani helyzet,ami az infókat illeti de légy még egy ... (2009.06.13. 19:03)
  • gunfight: Hihetetlenül izgulok, hogy mi lesz a folytatás! Olyan festőien írod le a Kapitányunkat, mintha mi ... (2009.04.17. 02:39)
  • superspy02: Kedves gunfight! Legközelebb ne tegyél meggondolatlan kijelentéseket...! Természetesen jelenleg is... (2009.04.12. 12:59)
  • Édi: nagyon élveztem a beszámolóidat,és várom már a folytatást :)kíváncsi vagyok mi történt még,és hogy... (2009.04.11. 15:11)
  • tőszomszéd: okés óvatos leszek, és próbálok minél több bemutató rovatot indítani (2009.04.07. 15:00)

2009.04.05. 12:39 superspy02

1/1-es bukás

Kedves olvasóink!
A mai napot egy kis önkorbácsolással és  esengéssel kezdeném, a következők miatt:

1. Rengeteg információhoz jutottam beépített embereim által a napokban, ám nem írtam le

2. Nem vettem figyelembe,hogy fortuna a tenyerén hordozna ha hagynám,hiszen a Kapitány mit sem sejtve,gyanútlanul személyesen hívott meg a mai már annyit emlegetett kirándulásra,amire..... szemmel láthatóan nem mentem el.

 

3. Ezzel kihúztam a gyufát K.K-nál, ami valljuk be..veszélyeztetheti a misszióónk sikeres kimenetelét

 

Mielőtt még mélyen megvetnétek és elkzedődne anyám nevének emlegetése,azért megnyugtatásul mondom,vannak terveim...!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr51047347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gunfight · http://topcomment.blog.hu 2009.04.06. 02:09:04

ne emészd magad, superspy! te jól csinálod a dolgodat... amúgy biztosan megtudsz majd valamit a kirándulásról...

superspy02 2009.04.06. 19:58:33

@gunfight: Kedves gunfight!
Ebben én is egészen biztos vagyok!
Egész napomat a bázison töltöttem,hogy néhány hasznos információ birtokába juthassak.Annyit elárulhatok,hogy érdemes várni...
süti beállítások módosítása