HTML

Friss topikok

  • superspy02: Kedves Gunfight! Tudom,hogy nagyon zavaró a mostani helyzet,ami az infókat illeti de légy még egy ... (2009.06.13. 19:03)
  • gunfight: Hihetetlenül izgulok, hogy mi lesz a folytatás! Olyan festőien írod le a Kapitányunkat, mintha mi ... (2009.04.17. 02:39)
  • superspy02: Kedves gunfight! Legközelebb ne tegyél meggondolatlan kijelentéseket...! Természetesen jelenleg is... (2009.04.12. 12:59)
  • Édi: nagyon élveztem a beszámolóidat,és várom már a folytatást :)kíváncsi vagyok mi történt még,és hogy... (2009.04.11. 15:11)
  • tőszomszéd: okés óvatos leszek, és próbálok minél több bemutató rovatot indítani (2009.04.07. 15:00)

2009.04.06. 02:58 gunfight

 Éjféli jegyzet

Kedves olvasók, hihetetlen szerencsés napon vagyok túl, most értem haza, és nem túlzok, ha azt állítom, remegek az izgalomtól. A mai napot a városban töltöttem egy régi ismerősömmel, akit most nevezzünk Szilvajevnek. Nem elég, hogy részesültem a napfényből és szépidőből, amit Káoszkapitánynak köszönhetek - mellesleg egy levegőt szívtam vele ma egész nap - hanem az este folyamán, a városligetben Szilvajev révén találkoztam is a Kapitánnyal. Igen régi álmom vált valóra már a találkozással is, azonban a Kapitány nagy érdeklődést mutatott személyem iránt és invitált, látogassam meg még az este során otthonában. Ennek szíves-örömest eleget tettem, most érkeztem onnan, ahol a fű zöld, a lányok szépek, életreszóló élménnyel gazdagított a nap...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr11048811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édi 2009.04.06. 18:02:22

Kedves Gunfight!
élményeidet részletesebben is megoszthatnád velünk.milyen volt az otthona,miről beszélgettetek és mit csináltatok a városligetben?
süti beállítások módosítása