HTML

Friss topikok

  • superspy02: Kedves Gunfight! Tudom,hogy nagyon zavaró a mostani helyzet,ami az infókat illeti de légy még egy ... (2009.06.13. 19:03)
  • gunfight: Hihetetlenül izgulok, hogy mi lesz a folytatás! Olyan festőien írod le a Kapitányunkat, mintha mi ... (2009.04.17. 02:39)
  • superspy02: Kedves gunfight! Legközelebb ne tegyél meggondolatlan kijelentéseket...! Természetesen jelenleg is... (2009.04.12. 12:59)
  • Édi: nagyon élveztem a beszámolóidat,és várom már a folytatást :)kíváncsi vagyok mi történt még,és hogy... (2009.04.11. 15:11)
  • tőszomszéd: okés óvatos leszek, és próbálok minél több bemutató rovatot indítani (2009.04.07. 15:00)

Lélektan

2009.04.24. 02:12 superspy02

Napokon kerszetül hadakoztam érzéseimmel , ám végül mégis arra jutottam,hogy IGen...igen meg kell osszam veletek fájdalmas észrevételeimet a Mi avagy a Ti Káoszkapitányotok jellemét illetően.Ebben  bejegyzéseben félig lehull a lepel lelkéről de kérelek titeket ti,akik oly elfogultak vagytok vele kapcsolatban,hogy ne vessetek meg érte!
Magyarázkosádom a végtelenig húzódhatna ám most in medias res..belevágok!
Tehát!
A kapitány sem tökéletes.....
Múlthét pénteken oyl szerencsés voltam,hogy néhány órát vele és barátaival tölthettem .Órákon keresztül csodáltam,hogy milyen kedvesen,odaadóan társalog a számára ismeretlenekkel is,ám egy idő után rá kellett jönnöm,hogy egyébről sem bezsél csak önmagáról és a műveltségéről.Kommunikációs partnerére kicsit sem volt kíváncsi,amint az mondani szeretett volna valamit, szavába vágott és a robotokról beszélt.
Nem jellemző rá,hogy a bonyulultbb személiséggel rendelkező egyének lelkét finoman lefejtse,mint gyümölcsről a héjat!A Kaptiány hirtelen és midnent azonnal, röptében akar (ismerni,tudni)

szerintem ez kisebb jellemhibának róható fel de az vesse rám az eslő követ aki...!!!

Egy ártatlan megfigyelő
SpS

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kaoszkapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr661083158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása